گلمتوکس بوتاکس

گلمتوکس بوتاکس روشی جدید برای از بین بردن این چین و چروک ها است! بوتاکس در یک بطری!

گلمتوکس بوتاکس

گلمتوکس بوتاکس روشی جدید برای از بین بردن این چین و چروک ها است! بوتاکس در یک بطری!

روشن کردن رنگ های ناهموار پوست

این اولین فرآیندی است که رشد باکتری ها را محدود می کند. در مورد آکنه کیستیک، برای 3 بار اول، لکه را صاف می کند و کمی قرمز می شود، اما بعداً فروکش می کند. در ابتدا در امتحان این محدوده کاملاً شک داشتم، زیرا مشکل اصلی من خشکی آکنه است نه خشکی. اما به لطف Neutrogena Hydro Boost Range، واقعاً به پوست من کمک می کند تا هیدراته بماند و توانست به آرامی آن لکه های خشک و قرمزی را که از استفاده گسترده از محصولات آکنه ایجاد کردم، بهبود بخشد. اگر آکنه شدید یا اسکار آکنه دارید، می توانید آن را یک شبه روی پوست بگذارید. این ماسک آبرسان به روشن کردن رنگ های ناهموار پوست کمک می کند و به آرامی ظاهر اسکارهای قدیمی آکنه و تغییر رنگ ناشی از نور خورشید را به حداقل می رساند. کانسیلر آکنه Murad’s، میان سایه و تکمیل Krave’s Correct & Conceal بهتر است زیرا سایه واقعاً کاملاً با رنگ پوست من مطابقت دارد و روکش واقعاً صاف و ابریشمی است. اما به طور کلی، کراویز Correct & Conceal قطعا انتخاب من نسبت به Murad خواهد بود، زیرا ثابت کرده‌ام که آکنه‌های من را کاملاً مؤثر درمان می‌کند!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد